TERMENI SI CONDITII

Articolul 1 – SCOPUL
Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC Ador Office SRL, prin intermediul magazinului online www.TricouriAdor.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator„: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Vanzator„: societate comerciala Ador Office SRL , avand sediul social in Galati, str. Brailei 187 – bl. A
Bunuri si Servicii„: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda„: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract„: o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala” (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii„: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
„Factura Profoma” un document trimis automat dupa finalizarea comenzii online pentru verificarea tuturor detaliilor introduse in comanda. Factura proforma nu tine locul confirmarii comenzii de catre Vanzator.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei: 1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice 2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul) 3) Termenii si Conditiile generale de vanzare Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 3 – VALABILIATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului (preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4.3 Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea ADOR OFFICE SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. Adresa e-mail pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor comenzi@tricouriador.ro.

Articolul 7 – CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

Articolul 9 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala poate fi descarcata si printata direct din contul dumneavoastra. Conform codului fiscal valabil din 01.01.07 semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie.

Articolul 10 – RISCURI SI RESPONSABILITATI

10.1 Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile catre Cumparator si asigura un termen de 24 ore sau in mod exceptional 48 ore de la trecerea Comenzii in status Livrare, status care se poate consulat in contul personal creat de Cumparator pe site-urile anterior mentionate. In conditii exceptionale (meteorologice, starea drumurilor, accidente, etc), Vanzatorul va informa Cumparatorul despre intarzierea survenita si va furniza un termen estimat de livrare.

10.2 Transport

Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei

Articolul 11 – ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului” privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Sc ADOR OFFICE SRL nu accepta retururi de la persoane Juridice !

Articolul 12 – INFORMATII PRIVIND DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005 – privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: – clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE; – colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE; – clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos: Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

Articolul 13 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru a perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Articolul 14 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, aceste nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 15 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 16 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 17 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.
Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 18 – FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 19 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 20 – PRETURILE SI VALABILITATEA OFERTEI

Preturile mentionate in magazinul online TricouriAdor.ro sunt actualizate zilnic automat de catre sistem si in cele mai multe cazuri neverificate de om. Preturile sunt recalculate automat in functie de fluctuatia cursului valutar al USD si EUR, sunt exprimate in Lei. Orice livrare include documentul fiscal intocmit corespunzator. Toate preturile, inclusiv preturile promotionale, sunt valabile 5 zile, pana la anulare sau pana la epuizarea stocurilor. Daca se va depista un pret gresit si/sau derizoriu clientul are obligatia de a contacta firma Ador Office srl la numerele de telefon din pagina de contact sau la adresele de email din pagina de contact, pentru a anunta aceste greseli si nu va trebui sa depuna comenzi pentru acestea pana cand vor fi corectate. Comenzile depuse pentru produse cu preturi gresite si /sau derizorii vor fi anulate si nu vor fi expediate, iar daca comanda a fost achitata contravaloarea comenzii va fi returnata in contul dumneavoastra.

Articolul 21 – LIVRAREA

Livrarea comenzii in orasul Galati este contra cost si nu garantam livrarea pana la usa cumparatorului. Livrarea prin curierat Fan Courier se va face contra cost si va fi livrata pana la usa sau adresa cumparatorului. Livrarea prin Posta Romana se va face contra cost si va fi livrata la oficiul postal arondatei adresei din comanda, clientul va trebui sa se prezinte cu buletinul la acel oficiu postal sa achite rambursul coletului (numai daca este cazul) si sa ridice coletul. Cumparatorul care nu a ridicat produsul livrat prin metoda aleasa nu va mai putea efectua comenzi in magazinul nostru cu plata ramburs.
IMPORTANT: In cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 49 lei, la cheltuielile de expediere in valoare de 15 lei (curier rapid / colet postal) se adauga si o taxa de pregatire a coletului in valoare de 15 lei.

Articolul 22 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor Termeni si Conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti. Factura proforma primita automat la finalizarea unei comenzi nu tine loc de confirmare a comenzii din partea Vanzatorului.

S.C. ADOR OFFICE S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate. Nu vom accepta comenzile depuse de clientii cu rea intentie pentru produse cu pret gresit si/sau derizoriu. Deasemenea in cazul clientilor care au in istoricul comenzilor livrari refuzate, ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile ulterioare decat cu plata in avans a comenzii (OP),caz in care livrarea se va face dupa confirmarea intrarii banilor in contul S.C. ADOR OFFICE S.R.L.

Produsele RESIGILATE (expuse in vitrina) sunt produse noi desigilate, neutilizate, netestate, ambalaj original deschis iar pretul produsului este mai mic decat unul nou sigilat. Aceste produse beneficiaza de garantie 24 luni.

Produsele trimise la service se vor trimite numai prin Fan Courier sau Posta Romana la adresa firmei SC ADOR OFFICE SRL. Aceastea se mai pot trimite si prin alti curieri dar transportul nu poate fi suportat de noi deoarece nu avem contract cu acestia. Costurile de transport pentru produsele aflate in garantie vor fi suportate de catre firma SC ADOR OFFICE SRL numai prin DPD Romania / Fan Courier!